De mic, am fost crescut de bunica. Asta a vrut soarta cu mine. Dar nu imi pare rau. A fost mereu in umbra mea, cu o vorba buna, o privire blanda si cu unt. Da cu unt. Nu stateam de fel la masa si mancam mereu pe fuga sa fiu primul pe strada la batut mingia si catarat in copaci.

    Ani au trecut si foamea m-a dus prin hipermarket-uri, unde gama de unt este foarte variata. Acceptand provocarea celor de la Kerrygold, 14344861_621617911338049_6841000070312995370_nam vrut sa vad care este diferenta intre untul de acum si cel de ATUNCI.

     Atunci, pentru mine, untul insemna mancare rapida, adusa pe strada de catre bunica. Mancarea in drum spre scoala, cand tata ma tinea de mana. Mancarea ce o imparteam cu baiatul rau, ca sa ma joc cu mingia lui mai colorata.

Ieri, cand eram singur, untul inseamna relaxare, luam o pauza de la regimul de viata haotic si  il ungeam pe painea prajita, alaturi de un ceai cald. Untul, ma ajuta cand vroiam sa cuceresc o femeie interesanta si ii faceam mamaliga cu branza si nelipsitul unt. Astazi, untul imi da curiozitatea de a cauta retete interesante si hranitoare pentru copiii mei. Tot curiozitatea, m-a facut sa caut informatii despre untul celor de la Kerrygold.  Asa am aflat de termenul „grass fed”, ce reprezinta termenul internațional pentru perioada lungă de hrănire numai cu iarbă. De provenienta irlandez, acest unt este facut din laptele vacilor ce sunt hranite pana la 11 luni pe an doar cu iarba.

     Pentru a proba calitatea acestui produs, l-am dat spre testare sotiei. Aceasta, face reteta ei minunata de pui la cuptor rumenit cu unt. Cand a venit zambitoare din bucatarie si mi-a spus ca puiul rumenit pare mai fericit cu pojghita lui aurie decat cu pene in curtea bunicii, am stiut ca este un produs calitativ.

    Puteti sa incercati si voi untul de la Kerrygold. Dulce sau sarat, este bun pentru mancare si prajituri, dar si pentru impresionat soacre, gura vecinei ce spune ca esti lenesa sau chiar copilul ce iti este catarat in copac si intinde o manuta firava dupa felia de paine cu unt.