Astazi de Sfanta Marie, imi aduc aminte ca se apropie ziua de nastere a sotiei. Cum nu este genul care sa ceara  club, la piscina sau la Spa… de fapt mint 😛 nu mai cere pentru ca avem 2 prichindei 😀 , ea isi doreste tot ce este mai bun pentru ingrijirea casei si a membrilor sai.

          Zilele trecute ii tot dadea de zor cu un nou fier de calcat, cum actualul nu mai da randament si „trebe musai unul nou” . Cum nu le am eu cu „jucarelele” femeii, am retinut doar atat: vrea un fier de calcat verde sau albastru, care are varful nu-stiu-cum si talpa din ceramica, firma … zau ca ma depaseste… 😛 . Tot ea, a mai spus ceva de Flanco cum ca are un nou #suportclientinonstop si imbunatatit. Apelez numarul de telefon 037.447.71.00 si sunt tare curios daca imi raspunde cineva, in zi de sarbatoare cu liber de la stat 🙂 . Carcotas si eu, na, ce sa spun 😀 Spre surpriza mea, la secunda 33 imi raspunde un pustan. Ii spun de treaba cu fierul albastru si cel verde, iar acesta imi atrage atentia ca produsul nu trebuie folosit pentru a putea fi schimbat cu altul. Ma lamureste cum este cu returul in magazinele  #flanco sau cu cel comandat on-line.

     Intr-o conversatie de aproximativ 2 minute si jumatate, am reusit sa aflu informatiile dorite si sa fiu gata sa cumpar „ajuta-ma Doamne” fierul dorit de sotie, ca de trebe sa-l schimb, poate sunt tentat sa imi cumpar si eu te-miri-ce si atac grav bugetul familiei 😛

     Va las pe voi sa vedeti cum a decurs conversatia si astept sugestii de fiare de calcat din partea voastra, doar i-oi lua unul bun sotiei si ma pupa si ea mai mult in acea zi 🙂 😀