Am tot sustinut eu ca sunt barbat in toata firea. Sunt angajat. M-am insurat. Am plantat un pom fructifer ( in ghiveci ce-i drept 😀 , ca pamant ioc in curte, traim in era de asfapt 😦 ) . Am facut 2 copii (odata, ca asa a vrut si a reusit sotia 😛 ).  DAR… cum sa nu ma gandesc eu in august la mare si la sandale? . Pe cuvantul meu ca nu merg una fara alta. Uite cum suna: august, mare si sandale 😀 . Cum sa mergi pe plaja in tenesi sau adidasi? Sandale tata, pentru ca… nisip si pentru ca eu tot copil ma simt la mare, indiferent ce varsta voi avea. Ador sa simt cum ma pierd in nisipul fierbinte, iar la vreo 10 centimetrii „adancime” dau de nisipul ud si rece 🙂 . Cu sandalele nu stric „botul” incaltamintei 😀  si nu mai striga mama la mine ca nu are bani sa imi ia alta cand ajungem acasa.

     Fiind vara, soare, cald si tot tacamul, ma apuc si caut pe telefon sandale. Cum mai sunt si pretentios, caut un site unde sa imi roteasca produsul, ca si cum l-as intoarce eu pe toate partile. Nu dureaza mult, ca o pereche de sandale imi atrage atentia si gasesc si rotatia dorita 😛 81672_23943_c.jpgImediat imi apare pe ecran concursul lor:

bg_banner categorii

untitled.JPGIdeea de a cumpara sandale si sa mergi gratuit la mare, suna foaaaaaaaarte bine. Iaca mai iau si cativa prieteni si invit si fata din vecini 😀 . Cea mutata recent pe strada 😛 .

Stiu ca nu o sa fie conditii de hotel, dar cine are nevoie de toate cele in Vama? Ce se intampla in Vama, ramane in  Vama 😀 .  Interesant este ca cei de la sandalandala ofera cateva optiuni interesante in camping, de la pastrat obiecte de valoare, la perne, masina de spalat si altele. 🙂 . Mai bine sun baietii sa isi cumpere si ei sandale, pentru mare in luna lui august. Mai multe sanse de castig la mai multi clienti serviti pe site-ul celor de la zorilestore.ro. Plecarea in data de 26 si intoarcerea pe 29 August sunt numai bune. Hai de da si tu un clik, pe sandale si sepcute , ce ni se par la toti dragute. Sau poate ai un loc mai mic, la tine in ghiozdanel, cand la mare mergi cu el. Nu de alta mai amice, dar acasa pe canapea, inconjurat de multe fete, ce suspina si regreta ca nu faci tu un camping de multe stele,ca Sandalanda, risti sa pierzi al tau loc, in vacanta cu noroc. Ce noroc vine la pachet, daca tu ai achizitionat pe net, orice vrei tu de acolo de pe site-ul cu rosu-bordeau.

